قدر همدیگر بدانیم

 

قدر همدیگر بدانیم

 

 

 

 

 

 

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم خواهی ریخت

 

امروز با تبسمی کوچک شادم کن !

 

 

 

به جای دسته گلی بزرگ که فردا بر مزارم خواهی آورد

 

امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

قشنگ بود...افرین
اره..کاش بفهمیم و بفهمند...
...
راستی...این هشتی...خیلی ابتکار جالبیه...میدونی که خیلی ها از معنی و کاربردش بی اطلاع اند.
موفق باشی

پوپک چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.poopak1040.persianblog.com

باهات کاملا موافقم . عجب رسمیه رسم زمونه غصه باد و برگ خزونه میرن آدمها از اونها فقط خاطره هاشون بجا می مونه . کاش همین حالا به یاد همدیگه باشیم تا فردا حسرتی و افسوسی به دل نداشته باشیم .

دخترلر یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

نمی دونم وقتی آدم می میره از این که یکی سر مزارش اومده یا دیگری نیومده چه احساسی داره .به هر حال من یکی دلم می خواد اون روز همه رو ببینمم...برا همینه که وقتی کسی از دستم ناراحت می شه از خودم می پرسم اگه همین فردا بمیرم این باباسر مزارم میاد یا نه ...اینجاست که....


قربان وفاتم به وفاتم گذری کن تابوت مگر بشنوم از رخنه تابوت

(شاید مطلبی که نوشتم متفاوت از موضوع به نظر بیاد به هر حال این چیزیه که الان به ذهن من میاد)

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ

نمی دونم وقتی آدم می میره از این که یکی سر مزارش اومده یا دیگری نیومده چه احساسی داره .به هر حال من یکی دلم می خواد اون روز همه رو ببینمم...برا همینه که وقتی کسی از دستم ناراحت می شه از خودم می پرسم اگه همین فردا بمیرم این باباسر مزارم میاد یا نه ...اینجاست که....


قربان وفاتم به وفاتم گذری کن تابوت مگر بشنوم از رخنه تابوت

(شاید مطلبی که نوشتم متفاوت از موضوع به نظر بیاد به هر حال این چیزیه که الان به ذهن من میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد