کوچ پرستو

 

بنام خدای فرشته ها

 

هنوز در باورم نمی گنجد چهل روز ٬  از کوچ پرستوی مهاجرمان - زینب سادات - می گذرد !

زینب جان هنوز باورم نمی شود که از بین ما رفته ای !

هنوز باورم نمی شود غم فراق پدر تو را مریض کرد !

هنوز باورم نمی شود آنقدر بی تابی و بی قراری پدر کردی  ٬ که عاقبت در کنار او آرمیدی !

هنوز باورم نمی شود که نه تو و نه دیگر پدر در کنارمان نیستید !

فرشته کوچک ما ! هر چند در بین ما نیستی ولی  خاطراتت  ٬ لحظه ای ما را تنها نمی گذارد ؛ بازی و خنده های کودکانه ات هنوز در یادمان هست ؛ کیف و دفترچه مدرسه ات سرگرمی لحظه های تنهایی من شده است.

زینب جان ! از وقتی تو رفتی ٬ دیگر غم مهمان هر شب ما شده است ؛ سکوت و تنهایی  جای تو و بابا  را ٬  در خانه پر کرده است !  قناری ها یت   دیگر نمی خوانند !

زینب ! چرا  دیگر  آیدا ٬ زهرا ٬ مرضیه یا پریسا برایت زنگ نمی زنند !؟  دلم برای روپوش و مقنعه مدرسه ات تنگ شده است ! هر شب به انتظار این مینشینم تا بیایی و تکلیف مدرسه ات را  مثل همیشه با هم انجام بدهیم ! راستی نگفتی! هنوز معلمت در کلاس ٬ اسم تو را برای حضور و غیاب می خواند !؟

زینب جان ! امروز می خواهم  آخرین انشای مدرسه ات را دوباره برایت بخوانم ٬ یادت هست !؟

 

  نامه ای به خدا

بنام خدا

من از خدا قدردانی می کنم که این همه نعمت را به ما بخشیده است. من نماز می خوانم  و از خدا تشکر می کنم. من از خدا می خواهم روح پدرم را شاد کند . من همیشه دوست دارم در نماز هایم از نعمت های خدا قدر دانی کنم . خدا مرا نگاه می کند و مواظب کارهای ما است ٬ پس همیشه باید او را شکر کنیم . من از خدا می خواهم همه مریض ها را شفا بدهد ٬ منم شفا بده .....

.

.

.

..........

ما داغ فراق دیده بودیم

افسانه غم شنیده بودیم

اما غم تو جگر گداز است

دردیست که قصه اش دراز است !

برادر داغدارت

 

 میلاد امام رضا بر همه عاشقان آن حضرت مبارک باد

 

 

وبلاگ هشتی را با میلاد پر برکت آقا امام رضا کلیک می زنیم !

وبلاک مرکب از دو واژه وب (web ) و لاگ ( log ) می باشد که به مفهوم سفرنامه نویسی است . وبلاگ رسانه ای شخصی است که در محیط آن نویسنده می تواند افکار ، اعتقادات ، خاطره ها ، در دل ها  و آرزوهایش را با چاشنی عکس ، گرافیک ، قطعات ادبی و ... ارائه دهد.

وبلاگ هشتی یک وبلاگ گروهی است که می خواهد دوستی هایمان را مستحکم تر کند و شروعی برای همدلی و همزبانی یکدیگر باشد.

هشتی در فرهنگ لغت فارسی اینطوری معنا شده  ٌ به محیطی به شکل کثیر الاضلاع و یا مدور گویند که بین کوچه و درب ورودی به حیاط و یا داخل حیاط می ساختند و در دو سوی آن  سکوها  و نیمکت ها برای نشستن افراد بود تا در آنجا به صحبت و گپی دوستانه مشغول شوند . ً

در اینجا آدرس  کلیپ امام رضا  را برایتان می گذارم    http://www.iranclip.com/player/863

 

 

سه ، دو ، یک ، شروع !

  

به نام سرآغاز دهنده دوستی ها 

 

  سلام  به دوستان هشتی 

 

با قلب های پاک ، دست هایمان را به یکدیگر می دهیم  و یک شروع را رقم می زنیم.

شروعی که با یاد یار آغاز شود و در آینه دل مان همیشه با او باشیم !

به نام خدا ، سلام