خبرگزاری فرانسه سیستم پخش تصویری راه اندازی می‌کند

 

خبرگزاری فرانسه سیستم پخش تصویری راه اندازی می‌کند

خبرگزاری فرانسه از پخش برنامه‌های ورزشی اروپایی و جهانی از طریق ویدیو خبر داد.

این خبرگزاری قصد دارد تصاویر دیگری از جمله مصاحبه ، کنفرانس‌های مطبوعاتی و گزارش را بصورت فیلمهای کوتاه یک تا ‪ ۳‬دقیقه‌ای عرضه کند. گفته می‌شود این فیلم‌های کوتاه قابل دریافت درتلویزیون، وب و تلفن همراه است.

خبرگزاری فرانسه که یک خبرگزاری دولتی است بیشتر خدمات خود را در قبال قرار دادهای به مشتریان می‌فروشد.

منبع : ایرنا

نظرات 1 + ارسال نظر
نوآور چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ http://vasle.blogfa.com

سلام دوست من
بسیار وبلاگ قشنگی داری لذت بردم
من تصمیم گرفتم که یه وبلاگ تو زمینه نوآوری و عناوین وموضوعات اون راه اندازی کنم
خیلی خوشحال میشم که از وبلاگ من سر بزنی ونظر خودت رو درمورد این وبلاگ گروهی مطرح کنی تا انشاء الله با هم همکاری کنیم.
www.9avar.parsiblog.com وبلاگ گروهی
www.vasle.blogfa.com وبلاگ خودم
چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد؟؟!!

من اگر ما نشوم تنهایم تو اگر ما نشوی خویشتنی

من اگر بر خیزم تو اگر بر خیزی همه بر می خیزند

من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی بر خیزد

چه کسی با دشمن بستیزد چه کسی پنجه در پنجه هر دشمن در آویزد.
باتشکر
من لینک شما رو قرار دادم شما هم لطف کنید بذارید

ضمنا اگه میخواین تو زمینه نوآوری وشکوفایی در جامعه اسلامی ایران

با ما همکاری داشته باشین لطف کنین موضوع مورد علاقتون رو به اطلاع ما برسونید واولین مطلب رو تو نظرات من قرار بدین

ممنونم

یاعلی

www.9avar.parsiblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد